XO - One. One. Ten. (2010)

1 stem

Label: Studio43

1. Intro - One. One. Ten.
  2. Fast Life

14. City Shit

met Toney Night

15. How Does It Feel
Rene1979
XO is een goeie MC dit heeft hij wel bewezen op DD. Maar of hij een compleet album kan dragen weet ik niet. Zijn maatje YU deed dat wel aardig. Dit album is dan ook aardig maar de beats vallen erg tegen. De twee oddisee beats vind ik de beste. Dus helaas. Maar ik blijf steken op een 2.5

avatar van Rhythm & Poetry
1,0
Dit is niets meer dan een wel héél, héél, héél erg matig album. XO heeft toch niks bijzonders te melden? XO heeft toch geen fijne flow om naar te luisteren? XO heeft toch niets te bieden dan welke andere matige rapper? Ik snap echt niet waarom deze kerel uberhaupt mag rondhangen met Oddisee. Op het Diamond District album scoorde hij nog een zeer mager zesje, maar nu kan hij echt geen voldoende scoren. Als er geen gave beats zijn die kunnen verbloemen dat hij een zeer matige mc is dan blijft er maar een zeer matige mc over (dit is een zin ja ). Oddisee en YU brachten misschien nog wel het beste in XO naar boven, nu met voornamelijk AB the Producer achter de knoppen is het niet veel meer.

Jullie snappen dan ook dat ik niet veel meer kan dan een dikke onvoldoende te geven aan One. One. Ten..

Rhythm & Poetry schreef:

XO is inderdaad niet zo bijzonder hierop. Op DD vond ik hem nog wel aardig. Ook ik ga na nog een keer luisteren iets zakken,.

avatar van Jurrien
Heb die track Take Home geluisterd, maar dat voorspelde niet veel goeds. Heb het Diamond District project ook niet gecheckt ga dat maar eerst doen denk ik.

Rene1979
Diamond District si wel een van de beste albums van 2009.

staan een paar leuke nummers op 2.5