Badly Drawn Boy - It's What I'm Thinking (2010)

Alternatieve titel: Part One: Photographing Snowflakes

Rock / Pop
Label: One Last Fruit

1. In Safe Hands (4:02)
  2. The Order of Things (5:14)
  3. Too Many Miracles (3:44)
  4. What Tomorrow Brings (3:44)
  5. I Saw You Walk Away (5:29)
  6. It's What I'm Thinking (6:27)
  7. You Lied (3:05)
  8. A Pue Accident (3:53)
  9. This Electric (4:19)
  10. This Beautiful Idea (4:41)
avatar van MusicFreak
Destijds was ik behoorlijk verkocht aan het nummer Nothngs Gonna Change Your Mind... dus maar ff kijken wat hieruit is gekomen

avatar van Mctijn
Is inmiddels gelekt. De productie is sterk veranderd, veel meer laid-back en rijker georchestreerd. Past niet echt bij BDB helaas.

beaster1256
toch zeer benieuwd , de man heeft duidelijk songschrijverstalent !

Mctijn schreef:
Klopt helemaal, Mctijn. Het is een heel andere BDB, dan de vorige albums en ik verwacht had. Maar na 'm meer beluisterd te hebben en eraan heb moeten wennen, vind ik het zeker niet slecht. Maar ja, je moet er natuurlijk van houden. Klinkt wel heel lekker rustig en kabbelt de hele cd prettig door!

avatar van vigil
ik vind hem wat tegenvallen in vergelijk met zijn andere materiaal. De term kabbelen past inderdaad wel bij deze cd maar of dat echt zo prettig is...

avatar van Boomer
mwah, 3*

woordenaar
Toch benieuwd waar deel 2 blijft...

avatar van Poles Apart
Waar is 'ie toch gebleven deze slecht getekende jongen? Al acht jaar niets nieuws meer uitgebracht. Dit blijft z'n voorlopige laatste wapenfeit. Kon/kan z'n eerste drie albums en "About A Boy" goed hebben, maar weet niet wat de reden van de lange stilte is... Writer's block?