Beanie Sigel & Freeway - Roc Boys (2010)

Label: Siccness

1. Boss (2:59)
  2. The Last Two (3:46)

3. Under Attack (3:32)
  4. Eeerrrlly (2:49)

met Tyeena

5. Serious (2:45)

met Young Chris

6. Back Ya Boyz Down (2:37)

met Jakk Frost

11. May They Rest (3:41)

12. Average Cat (7:06)
  13. Flatline (1:54)
Rene1979
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen. Is dit een officieel ding?
Ze zitten niet bij ROC van JAY maar wel ROC Boys op een ander label?

t-h-y-$
Rene1979 schreef:
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen. Is dit een officieel ding?

Nee ik geloof van niet, heb er in ieder geval nog niks over gehoord ofzo

Rene1979 schreef:
Ze zitten niet bij ROC van JAY maar wel ROC Boys op een ander label?

vrij onduidelijke zin, ik neem aan dat 'ROC van JAY' Jay-Z's RocNation Label Is?
en wat precies is 'ROC Boys op een ander label'?
En hoe handig trouwens dat het label van elk album aan gegeven staat, in dit geval is het Siccness, en als je zo eens rondkijkt zie je dat dat label vooral mixtapes uitbrengt, dus is zo jouw eerste vraag ook beantwoord

Rene1979
Ja ik bedoel zijn Rocnation label. Ik zou verwachten dat met zo'n titel dit niet op siccness uit zou komen. Toch schijnen de laatste albums van de mannen zelf wel officieel zijn. En wat ik lees op internet is dit toch wel officieel.

The Opinionated
IK dacht ook dat ik gelezen had dat dit een regulier album zou worden. Een Beanie-album zal sowieso niet (meer) via RocNation uitkomen, na wat er de laatste maanden tussen hem en Jay is gebeurd.

Ik las hier wel een maand geleden over op XXLmag.com

XXLmag.com - » Beanie Sigel & Freeway Team up for Roc Boys Street Album

Niet heel slim van Freeway om dit een week na zijn album met Jake One uit te brengen..

avatar van MAS
MAS
Ik vind dit ook heel raar denk dat dit zowiezo niet beter wordt dan the Stimulus package.

avatar van Silky & Smooth
Volgens mij wordt dit wel regulier. En dat "ROC" staat wel voor RocNation van Jay-Z, omdat ze voormalig artiesten zijn van RocNation. Ik heb alleen het gevoel dat ze beide met een andere reden voor de naam hebben gekozen, aangezien Beanie non-stop loopt te janken over Jay-Z en Freeway geen verkeerd woord over hem wil zeggen.

avatar van Rhythm & Poetry
Zo op het eerste gehoor valt dit album mij vies tegen. Als de beats niet nadrukkelijk genoeg aanwezig zijn merk je nog beter dat zowel Beanie Sigel als Freeway erg matige rappers zijn. Wat overblijft is dat Freeway nog wel een dope stem heeft, en dat Beanie misschien qua lyrics net wat meer talent heeft. Toch is het niet genoeg voor een voldoende. Productioneel laat dit schijfje ook zeker de wensen over. Bijzonder matige beats die leeg aanvoelen en eigenlijk geen moment weten te boeien.

Rene1979
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit een officieel ding is.

avatar van VanDeGriend
Bericht met downloadverwijzing verwijderd. Geen downloadtips of adressen plaatsen aub.

avatar van MAS
MAS
Zeer matig album. Zeker als je het vergelijkt met The Stimulus Package.