Manic Street Preachers - There by the Grace of God (2003)

Label: Sony

1. There by the Grace of God (3:51)
  2. Unstoppable Salvation (2:54)
  3. Happy Ending (3:29)
  4. It's All Gone (4:05)
JonnieBrasco
EP die alleen is uitgebracht in Canada. Het geweldige titelnummer (een redelijk grote hitsingle in G.B.) was voor mij de optimistische voorbode voor het onlangs verschenen 'rentree'-album van de Manics: Lifeblood.

Als echte Manics-fans onder elkaar raad ik je aan het nummer There by the Grace of God eens op te gaan zoeken... (Staat ook op de verzamelaar Forever Delayed). Prachtig... Ik moet bekennen dat ik de andere drie nummers van deze EP niet ken.

Dank voor de tip. Ik moet eens die Forever Delayed gaan halen...

Travisaholic!
Een heel mooi nummer, maar idd al een paar jaartjes oud (van 2002 dus)..

avatar van SirNoodle
happy ending is ook een knap nummer op deze cd, en de single zelf is natuurlijk ook fantastisch