Kreator - Live Kreation (2003)

Duitsland
Label: Steamhammer

1. The Patriarch (1:09)
  2. Violent Revolution (5:06)
  3. Reconquering the Throne (4:51)
  4. Extreme Aggression (4:09)
  5. People of the Lie (3:17)
  6. All of the Same Blood (5:53)
  7. Phobia (3:26)
  8. Pleasure to Kill (2:49)
  9. Renewal (4:00)
  10. Servant in Heaven / King in Hell (5:08)
  11. Black Sunrise (4:42)
  12. Terrible Certainty (4:45)
  13. Riot of Violence (5:46)
  14. Lost (3:50)
  15. Coma of Souls (5:03)
  16. Second Awakening (4:51)
  17. Terrorzone (6:11)
  18. Betrayer (4:50)
  19. Leave This World Behind (3:27)
  20. Under the Guillotine (4:48)
  21. Awakening of the Gods (3:18)
  22. Golden Age (4:38)
  23. Flag of Hate (3:23)
  24. Tormentor (3:55)
Strak live-album, productie is perfect en er worden behoorlijke wat klassiekers doorheen gepompt!

avatar van Eddie
Inderdaad een hoop klassiekers, ik vraag me af waarom ik hem nog niet heb, binnekort maar eens veranderintg in gaan brengen.

avatar van ravenstein
Wat ben ik toch content dat we een metal-liefhebber hebben die zich bezig houdt met de aankopen, bij ons in de bibliotheek! Deze live-cd van Kreator vond ik zaterdag in het rek van pas aangekochte cd's.

Weinig of niets op aan te merken met een fantastische productie van Andy Sneap (Nevermore, Arch Enemy, Napalm Death,...).
Ideaal als introductie voor kersverse metalfans die nog moeten kennis maken met deze legendarische Duitse thrash-formatie.

avatar van Sinner
De DVD is overigens ook heel erg de moeite waard. Telt wat mij betreft zelfs als één van de beste en meest complete thrash-dvd's (samen met 'Lords Of Depravity' van Sodom).

avatar van zwartexlola
'k heb de dvd, lol.
Leuke dvd en ook wel cool dat de geschiedenis van kreator daar op staat.

avatar van Nakur
Leuke live plaat

avatar van Dexter
Ontzettend goede live-plaat. Een setlist die een perfecte dwarsdoorsnede geeft van Kreators carrière met ook genoeg nummers uit de 'vergeten' jaren '90-albums. De band speelt lekker strak, en geeft een leuke show weg. De live-dvd is inderdaad ook erg te genieten.

Empyrium
Ben al een week in de ban van de nieuwe DVD + CD, Live in Berlin'90.

Live Kreaton moet ik ook maar eens zien te vinden.

avatar van paulisdik
Live Kreation vind ik in ieder geval lang niet zo goed als de DVD live in east berlin 1990 van Kreator.

avatar van Dexter
Nadeel van deze plaat/dvd is dat het een compilatie is van het Aziatische deel van de tour. Berlin '90 zal wel een integraal concert zijn?
Daar ben ik wel benieuwd naar (heeft iemand die al toegevoegd?)

avatar van paulisdik
Ik heb Berlin 1990 net toegevoegd. (wachten op goedkeuring)
Berlin is gewoon een concert in 1x opgenomen concert duurt circa. 80minuten plus een zogenaamde kreator horror-movie die allemaal Coma of Souls nummers bevatten, en verder nog wat bonusmateriaal.

avatar van Metalhead99
Geweldig live album, alleen wel jammer dat het een compilatie is, want je hoort wel kwaliteitsverschil, maar de manier waarop de nummers worden gespeeld is gewoon uitstekend.