Herman Brood & His Wild Romance - Frisz & Sympatisz (1982)

Label: Ariola

1. Stay Alive (4:34)
  2. Kissed Me (2:10)
  3. Job (3:09)
  4. Baby Please (3:47)
  5. Hassle (1:55)
  6. Berlin Schmerzt (3:20)
  7. Side Line (4:32)
  8. If Love Is Dead (2:27)
  9. I Gotta Know (4:05)
  10. Hold Back (3:54)
  11. Suicide (3:21)
avatar van Rainmachine
Neue welle auf die snelle! Prachtig!

Pieter Paal
Ik vind deze toch wat minder dan de albums hiervoor. Toch heb ik 'm in mijn verzameling, want het is een Brood!

Jack in the Box
Dit is een van mijn minst gedraaide Brood CD's. De songs gaan bij mij het ene oor in en het andere weer uit.
Even over de cover: is dat een jeugdfoto van een van Brood's achtergrondzangeressen?

avatar van Smallprint84

Nou, het lijkt me eerder dat dat zijn mooie dochter Lola is

avatar van spoiler
Deze plaat van Brood ligt bij mij nog met regelmaat op de platenspeler.
Misschien ietwat rustige steriele plaat, maar er staan een paar mooie nummers op.

Het steenkolen Duits op "Berlin Schmerzt" mag de pret niet drukken. Wat een lekker nummer.

Nieuwstad
Smallprint84 schreef:

Nou, het lijkt me eerder dat dat zijn mooie dochter Lola is

Die is geboren in 1985.

Gewoon een prima Brood plaat. Berlin Schmerzt is een prachtig nummer ook. Rockt verder lekker weg op de typische Wild Romance stijl.