Wu-Tang Clan - Return of the Wu & Friends (2010)

Alternatieve titel: DJ Mathematics presents Return of the Wu and Friends

9. What It Is

met Buddah Bless en Streetlife

10. Iron God Chamber
  11. Real Nillaz

met Buddah Bless en Eyes Low

12. Rush
  13. Da Way We Were
  14. Early Grave [Exclusive Mix]

met Bad Luck

15. Keep Pace [Exclusive Mix]
  16. Spotlite

Waarom huilie?

avatar van lowieke
Dit ziet er bizar slecht uit.....

avatar van FlyLo
Daar kan ik me alleen bij aansluiten.

avatar van MJ_DA_MAN
Alles is geproduceerd, geremixt en gemixt door Mathematics dus slecht kan het al niet zijn.

avatar van thomzi50
Echt slecht is het inderdaad niet, wel wat saai en niets toevoegend in mijn ogen.

avatar van MAS
MAS
Wat moet dit voorstellen. Is het een mixtape of wat?

FightForMore
Ik wacht eerst op de reviews en dan zie ik wel wat ik ga doen.

SPAROOD
Hmm, weet niet of ik hier wel warm van word. Lijkt me niets, maar goed, eerste indruk kan natuurlijk verkeerd zijn. Even afwachten nog.

avatar van lowieke
thomzi50 schreef:

Saai en niets toevoegend is toch slecht???

avatar van MJ_DA_MAN
Ken zoveel platen die saai en niets toevoegend zijn maar niet slecht.

avatar van Rhythm & Poetry
Inderdaad, deze plaat is saai en voegt niks toe. Sterker nog, ik was deze cd al tijdens het beluisteren weer vergeten. Soms zorgt een verse van Method Man nog voor een hoogtepunt, maar meer omdat zijn flow zo gaaf is dan om andere redenen. Return of the Wu & Friends had beter niet uitgebracht kunnen worden, maar ik zie het positief in: nu kan ik een onvoldoende geven.