Tony Yayo - Gunpowder Guru: The LP (2010)

Label: G-Unit

1. Murder (2:17)
  2. Bullets Whistle (3:20)
  3. The Wall (3:00)
  4. King of the Pyrex (2:34)
  5. Everywhere We Go (2:52)
  6. Horror Movie (2:33)
  7. Art of War (2:39)
  8. The Price (3:04)
  9. Southside (2:42)
  10. Top-notch Gangsta (1:54)
Rene1979
Hmmm zal dit eindelijk weer eens wat worden?

avatar van thomzi50
Is dit een regulier album?

avatar van MJ_DA_MAN
Mixtape.

avatar van NL_RAPPIN
Ik vindt het beter dan z'n laatste mixtapes, stem volgt nog.

P-DawG
Yayo

De Schaafkaas
Ik heb dit voor de gein eens beluisterd, ik was wel benieuwd wat er van de G-Unitleden geworden is, na eigenlijk toch een jarenlange stilte rond de groep.

En wat schetst mijn verbazing: Tony Yayo is niet veel veranderd maar klinkt toch niet heel onaangenaam op deze tape. Dat komt voornamelijk door de producties (geen idee wie ze gemaakt heeft).

Ik vind hem wel iets beter klinken dan op zijn eerste en (voorlopig) enige cd.

bennerd
Slecht klinkt het inderdaad niet, maar wel iets te saai. Na vijf nummers ging mijn aandacht al uit naar die vlieg die op de muur van mijn kamer zat...

avatar van KILLERBEE99
Inderdaad beter dan z'n vorige mixtapes, maar nu ook weer niet veel beter. Het enige wat hier eigenlijk beter aan is dat die DJ's het niet verneuken.