Inspectah Deck - Manifesto (2010)

Label: Traffic

19. 5 Star G
  20. The Neverending Story

met Pleasant

1,5
Hier ben ik wel benieuwd naar.

Relax
Het hoesje heeft wel iets... maar niet echt wauw, ben natuurlijk wel benieuwd hoe Inspectah tegenwoordig een album zal behandelen.

avatar van nega
Damnn, ik kan niet wachten. Ik zal er ook niet veel van verwachten. Word meer zo een feest album denk ik.

Maxmus
mm verwacht er niet heel veel van dan weer gewoon een hip hop album in 2010.
Zelfde als de andre WU members die solo gaan.
Vele onbekende producers, en niet veel features van de Clan zelf.
De cover heeft ook iets weg van een mixtape

avatar van Kos
Kos
Boeien. Het is Deck dus heeft sowieso potentie. .

avatar van MJ_DA_MAN
Ik wilde hem checken, maar na het horen dat nummer 1, 2 en 15 heb ik er al geen zin meer in.

Edit: klopt niet veel van de tracklist. En toch weer doorgekomen? Bravo weer.

1,5
Leg is uit MJ? Is diegene die te pindakazen is niet de goede?

avatar van MJ_DA_MAN
Is aangepast, maar toen straks was ie nog anders.

avatar van knots
Kom op Deck, eeuwen geleden.

avatar van thgryda
1,5
Iemand deze al gechecked. Album art suckt big time en ik vind deck zijn solo albums nooit echt goed maar ja zullen het eens checken...

Maxmus
Spaar je tijd met dit album.
Dit is niet wat je verwacht van inspectah deck.
Zeer wacke beats ( zijn rhymes passen er totaal niet op ).
Enig nummer wat te waarderen is serious rappin de rest is echt voor de prullenbak.

Wat is dit saai zeg...
Dit heeft ook niets met Wu-Tang Clan te maken, album klinkt als dat van een simpele willekeurige rapper met goedkope beats.

avatar van thgryda
1,5
Thx jongens er is al zoveel goeie muziek nog te ontdekken, goed dat ik hier mijn tijd niet heb ingestoken

1,5
Dit is niet wat ik gehoopt had. Matige beats.... Heel matig zelfs. Ook Deck doet niet datgene wat van hem verwacht mag worden. Dit zet ik niet nog eens op.

FightForMore
Ik wacht eerst op de hiphopleeft review. Ik denk dat ik hem laat liggen en gewoon de Wu-Massacre album koop.

avatar van Rhythm & Poetry
1,0
FightForMore schreef:

Held.

avatar van Eardrum
Jammer jammer jammer..

avatar van KILLERBEE99
hmm vind dit album ook niet zo goed, heb nog nooit een inspectah deck album gehoort... ben bij de verkeerde begonnen