Sonic69 - Magic Moment Radio (2000)

Uitgebracht in eigen beheer

9. To Know When to Speak
  10. Not My Game
  11. Song for Inside
avatar van rkdev
Onbegrijpelijk dat deze blendermix van REM/Live/Johan geen release heeft kunnen krijgen op een platenlabel.
Waarom konden ze niet ondergebracht worden bij Excelsior, waar de producer van deze plaat Frans Hagenaars huisproducer is ?

In ieder geval is dit een lekker pop/rock album van de band die vroeger Straxvalty heette. Het nummer 'More Intense But Saver' kreeg op 3FM nog wat airplay, maar het mocht niet baten. Hale Bob lijkt wel wat op Neil Young overigens.
Helaas bestaat de band niet meer.

avatar van stickyfish
Sonic69 was inderdaad een leuke band. Heb deze cd behoorlijk grijs gedraaid. Het is inderdaad zonde dat ze geen deal hebben kunnen krijgen.

avatar van ðe waan
Ik had destijds regelmatig contact met de bandleden en ze zijn een paar keer heel dicht bij een deal geweest, maar dan werd het op het allerlaatste moment door een of andere hoge pief toch weer afgeschoten.

Vreemd inderdaad dat Excelsior deze niet gewoon onder de vleugels heeft genomen, want Hagenaars was behoorlijk gecharmeerd van de band.

Mooie plaat!