Jennifer Rush - Now Is the Hour (2010)

Label: Ariola

1. Dream Awake (3:39)
  2. Betcha Never (3:07)
  3. Windows (4:08)
  4. Down on My Knees (3:15)
  5. Head Above Water (3:54)
  6. I Never Asked for an Angel (4:21)
  7. Echoes Love (3:37)
  8. I'm Not Dreaming Anymore (3:23)
  9. Now Is the Hour (3:26)
  10. Like I Would for You (3:36)
  11. Before the Dawn (3:48)
  12. Eyes of a Woman (3:51)
  13. Just This Way (3:53)
  14. Ain't Loved You Long Enough (2:55)
  15. Still (4:08)
Heb aan deze prachtige Dame mooie herrineringen met haar song "the power of love".Ze zingt na jaren nog steeds als een engel.

avatar van Madjack71
Jennifer Rush zal voor mij toch altijd die grande dame blijven van haar grootste hit Power of Love, naast haar bescheiden hitje Destiny, is er daarna op dat gebied niet veel meer gebeurt.
Toch blijft het een zangeres van formaat. Op dit album gaat ze m.i. wat op de Cher "I Believe" dance tour, i.c.m. Bette 'Wind beneath my Wings" Midler ballade tour. Niet onverdienstelijk dat mag gezegt, maar soms beetje veel van hetzelfde, ondanks dat ze elkaar afwisselen. Een paar nummers minder was het geheel -naar mijn smaak- ten goede gekomen. Just This Way grijpt zelfs terug naar Modern Talking's; You're my Heart, You're my Soul. De ballades volgen de abceetjes van tekst, opbouw, finale en de dance nummers klinken op zich vlot. Jennifer Rush zal ws. ook wel goed in de markt liggen in het drag-queen circuit. De jurk en uitstraling sluiten daar wel wat bij aan...eigenlijk alsook de muziek. Maar goed dat geld ook voor een Cher en Bette Midler. Waarmee ik trouwens niets negatiefs mee bedoel..voor de gevoelige zieltjes onder ons...immers dit album krijgt van mij gewoon een voldoende.