Seth Troxler - Boogy Bytes Vol. 5 (2010)

Dance
Label: BPitch Control

1. Seth Troxler - Intro
  2. Ryan Crosson - Amb 1
  3. The Royal We - Party Guilt (Dinky's Arp-A-Pella)
  4. Luciano - Fran Left Home

16. Fever Ray - Seven [Seth Troxler Remix]
  17. Kiki - Cinema Obscura
  18. Nicolas Jaar - Time for Us
avatar van OldRottenhat
Hela, een nieuwe Boogy Bytes-release! Spoedig eens beluisteren! Benieuwd wat mijnheer Troxler in huis heeft.

tuktak
eerste half uur is lekkere warme house, daarna valt troxler helaas weer terug op de minimalere toer. desondanks komen er dan nog wel wat leuke plaatjes tussendoor, en erg goed gemixed. maar persoonlijk had ik liever meer van het eerste half uur gehoord.

avatar van mkrake
Nu voor de eerste malen door de boxen hier in huize mkrake. Vind het een fijne mix. Net zoals Tuktak hierboven al aangeeft het eerste halfuur warme house en daarnaast meer de "minimalere" techno. Maar vind het zelf 1 van de betere Boogy Bytes. Kiki en ook Ellen Allien hebben mij nooit echt heel erg bekoord.

Hiervoor trouwens de mix-plaat;
Thomas Hammann & Gerd Janson Live At Robert Johson gedraaid, grote aanrader wat betreft lekkere house!!!