DJ Activator - Some Easy Living (2010)

Italiƫ
Electronic / Dance
Label: Activa

1. Some Easy Living (6:33)
  2. Supersonic Bass (5:32)
  3. Move Your Feet (6:30)
avatar van Hellblazer
Leuke melodietjes.
Some Easy Living begint met claps met later een sample uit een nummer waarvan ik de titel niet ken, maar wel eens heb gehoord op de radio. De melodie komt na een minuut al aanzetten. Vrolijk en opgewekt. Klinkt wel erg goed vind ik. Rond de tweede minuut is nog een stukje zang gevolgd door een korte stilte en daarna de melodie, hier nog wat meer uitgewerkt als in het begin. Met de kicks erbij vormt het een erg goedklinkend geheel.
Supersonic Bass is ook leuk, maar toch minder. Dezelfde opbouw en ook hier is er al snel een melodie. Deze is minder goed als in het eerste nummer. Wel een leuke sample.
Move Your Feet heeft een ander klinkend melodietje. Een beetje een schel, bruisend geluid, dit klinkt prima. Later komt er een ander melodie bij de kicks. Weer wat standaarder, maar ook hier weer een leuk melodietje, waar deze muziek het vaak ook van moet hebben.

Prima plaatje van Activator.
3.5*

avatar van Demoniac
Some Easy Living komt van Uriah Heep (Easy Livin')

avatar van em-dee-em-aa
Leuke plaatjes vooral Some Easy Living mag ik graag opzetten.

Heerlijk catchy plaatje, beetje blij maar ik mag hier graag naar luisteren.

avatar van TonyT
Italiaanse glorie. Geweldige producer, hoewel lang niet in z'n oude vorm is Some Easy Living een genot! Lekker opzwepend, érg vrolijk maar ondanks dat niet minder genietbaar.