Studio Brussel: De Afrekening Vol. 10 (1995)

Belgiƫ
Label: Columbia

1. Sloy - Pop (3:17)
  2. Dog Eat Dog - Who Is the King (3:31)
  3. The Chemical Brothers - Leave Home (5:31)
  4. Radiohead - Just (3:53)
  5. Morphine - Super Sex (3:52)
  6. Reef - Naked (3:10)
  7. Filter - Hey Man Nice Shot (5:12)
  8. Buffalo Tom - Summer (4:01)
  9. Cypress Hill - Throw Your Set in the Air (4:05)
  10. Morrissey - Dagenham Dave (3:14)
  11. Metal Molly - Orange (4:25)
  12. Faith No More - Digging the Grave (3:03)
  13. John Hiatt - Cry Love (4:17)
  14. Nick Cave en Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow (3:56)
  15. Oasis - Hello (3:21)
  16. Salad - Drink the Elixir (4:28)
  17. Heather Nova - Maybe an Angel (5:08)
  18. Clawfinger - Do What I Say (4:22)
  19. The Presidents of the USA - Lump (2:13)
timon
In de slipstream van Run DMC & Aerosmith, Urban Dance Squad en RatM zie je halverwege de jaren '90 meedere kruisbestuivingen ('crossover') van Hip Hop en Rock. Luister maar eens naar tracks: 1, 2, 7, 9 en 18

avatar van Supersid
Midscheeps in mijn tienerjaren, dé soundtrack bij al mijn foute feestjes. Gewéldige nostalgie dit, maar ook geweldige muziek bij vlagen. Ik moet mijn hormonen onderdrukken om dit niet hoger te scoren! Sloy en Salad zijn bijna onvindbare platen trouwens, mooi dat ik er hiermee toch een nummer van in huis heb...