Clouseau - 10x10 (2010)

Alternatieve titel: Live in het Sportpaleis

België
Label: EMI

1. Zingen en Niet Zeuren (3:18)
  2. Swentibold / Zij Is van Mij / Vanavond Ga Ik Uit (5:58)
  3. De Juiste Vergissing (3:47)
  4. Zij aan Zij (5:01)
  5. Als Er Ooit Iets Fout Zou Gaan (4:25)
  6. Nobelprijs (4:35)
  7. Heimwee (3:34)
  8. Ik Geloof (3:35)
  9. Oogcontact (3:44)
  10. Shaken & Grooven (5:29)
  11. En Dans (4:55)
  12. Vanbinnen (4:04)
  13. Doe Het (2:52)
  14. Zolang Ze van Me Houdt (4:29)
  15. Heb Ik Ooit Gezegd (4:28)
  16. Daar Gaat Ze (4:16)
  17. Verlangen (3:25)
  18. Louise (5:00)
  19. Leve België (3:09)
  20. Vonken & Vuur (4:25)
  21. De Tegenpartij (6:26)
  22. Wil Niet Dat Je Weggaat (4:05)
avatar van Azzurro
Toffe concertreeks van Clouseau! Elk jaar weten ze het publiek weer te verbazen, zoals dit jaar het doolhof aan catwalks, en hoe ze tijdens het 2e jaar balanceren op de rand van de 2e ring van het Sportpaleis! Zeer leuke dvd en zeer leuk dat er ook 2 audio-cd's bij de DVD zitten met de registratie van het ganse concert!

avatar van goldendream
Ze lassen een pauze in, oef, hopelijk voor een eeuw. Goede raad, Koentje, pas ook een pauze in voor VTM-programma's en ga een paar rally'tjes rijden.

avatar van Hans Brouwer
Ik viste "10x10 Live in het Sportpaleis" uit één van de vele bakken met tweede hands cd's en dvd's bij de plaatselijke kringloop winkel. Verkoopprijs "slechts" € 1,==. Dvd en dubbel cd verkeren in uitstekende staat. Wat een sympathieke band is Clouseau. Ik geef graag 5 sterren voor dit top product.