Access Immortal - 9th Gate (2005)

1 stem

8. Run with It
  9. Just Go

met Young Sin

avatar van -marco-
Dit album pas gescored en erg blij mee, gezien dit collectors album onvindbaar en/of onbetaalbaar blijkt!

De 9 tracks zijn allemaal geproduceerd door 9th wonder. Veelal bestaande beats waarover access rapt en erg goed ook!

In 2005 werd dit album, ook wel The clear Album genoemd, gratis bij bestellingen bij Early Spotter meegestuurd. Erg limited.

Later werd dit album een waar collectors item. Ik ben blij dat ik hem na jaren zoeken kan toevoegen aan mijn collectie

avatar van -marco-
Heb nog een zelfde soort gevalletje gescored, genaamd:

9th wonder presents the A.L.L.I.E.S., betreft een 7 track tellend ep, produced by 9th en 1 track door khrysis.

Staat onder ander dit heerlijke nummer op:

YouTube - The Allies / 9th Wonder - Sweetest Language

Ep is bijna onmogelijk te vinden, nooit officieel uitgegeven, daar the allies kort daarop uit elkaar viel.

Destijds was dit ep'tje alleen te krijgen op hiphopsite.com. Geen artwork oid, daarom kan ik hem ook niet toevoegen op MM denk ik.