Eskobar - Someone New (2001)

Zweden
Label: V2

1. Someone New (3:30)

met Heather Nova

2. Stay (3:41)
  3. Sell Out (4:32)
  4. Bones (2:47)
avatar van Guinness1980
Is dit niet gewoon een single ipv een EP aangezien 3 tracks niet op elke versie staan?

Het kan natuurlijk zijn dat op alle versies maar 1 van de nummers met een * ontbreekt. Of Eskobar noemt het zelf een EP. Als CHIEP het heeft toegevoegd zal het wel goed zitten.

avatar van Guinness1980
OP Discogs (dat jij me als tip om op te zoeken gaf) staat alleen aangegeven dat het een single is: Eskobar (4) Discography at Discogs

Op iTunes (wat trouwens niet als geldig bewijs word beschouwd door sommige crewmembers van MM) staat hij helemaal niet.

Verder ken ik van deze single/EP alleen het duet met Heather Nova. Wat ik trouwens zeer de moeite waard vind!

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Ik heb hem nu aangepast naar de versie die ik heb.Oorspronkelijk had ik het extra nummer van de Japanse uitgave er ook bijgezet, maar aangezien die uitgave geen 3-non album tracks telt, had ik dat inderdaad niet mogen doen. Excuses voor de verwarring.