The Pharcyde - Plain Rap (2000)

Label: Edeltone

9. Frontline (5:09)
  10. World (5:48)
  11. Trust [Remix] (4:51)
avatar van Reijersen
Opvallend genoeg is er nog niet gestemd op dit album van The Pharcyde. Het is wat minder als de andere 3 reguliere albums, maar het bevalt me nog steeds zeer.

3,5 ster.

avatar van Psycholamp
Prima cd van The Pharcyde. De lay-out van de cd is ook erg cool, de nummers op supermarktproducten en op de achterkant op een supermarktbonnetje. Zo te zien staat hier de afbeelding van de plaat, want mijn cd is gewoon wit.

avatar van Timo710
Frontline is me een partij geweldig, ik ben nieuwsgierig!

avatar van Rene1979
Lang niet zo goed als de eerste twee maar wel weer een heel lekker album.

avatar van Rene1979
En de hoes aangepast. Want de cover hiervoor was alleen het kartonnetje wat er om de jewel case geschoven zit. Dit is gewoon de originele cover-art.

avatar van MAS
MAS
Wat een lelijke cover. Door het jaartal en de cover heb ik net als bij de 3de van Organized Kunfusion al geen zin meer om dit te gaan luisteren.

avatar van Psycholamp
Je moet het booklet eens openvouwen, dan begrijp je misschien de cover. Zoals ik al eerder zei, is de lay-out erg gaaf en meer dan de cover laat zien.
En wat is er mis met het jaartal?

avatar van MAS
MAS
Ik heb hem niet origineel dus dat weet ik niet. Vaak vallen albums van rond 2000 van artiesten die begin jaren 90 klassiekers maakten tegen.

avatar van Psycholamp
Dit album is nog wel leuk, hoor (ondanks dat de groep nog maar 2 leden telt). Frontline is sowieso een tof nummertje.

avatar van Shelter
Network, Guestlist, Evolution (gitaartje nice!), Front Line, Trust (Remix) vind ik vet de rest minder maar ook niet heel slecht.