Alice Cooper - Spark in the Dark (2009)

Alternatieve titel: The Best Of

Label: Camden

1. Poison (4:29)
  2. Bed of Nails (4:21)
  3. Hey Stoopid (4:33)
  4. House of Fire (3:47)
  5. Spark in the Dark (3:51)
  6. Trash (4:03)
  7. Hell Is Living Without You (4:12)
  8. I'm Your Gun (3:48)
  9. Snakebite (4:32)
  10. Burning Our Bed (4:36)
  11. Dangerous Tonight (4:42)
  12. Might as Well Be on Mars (7:10)
  13. Hurricane Years (4:00)
  14. Bad Place Alone (5:05)
  15. You're My Temptation (5:10)
  16. Stolen Prayer (5:37)
  17. Love's a Loaded Gun (4:13)
  18. Feed My Frankenstein (4:46)
  19. Lost in America (3:55)
  20. Only My Heart Talkin' (4:44)
  21. It's Me (4:38)
  22. Little by Little (4:34)
  23. Die for You (4:18)
  24. Dirty Dreams (3:30)
  25. Wind-Up Toy (5:28)
  26. Nothing's Free (5:03)
  27. Sideshow (6:40)
  28. Unholy War (4:12)
  29. Cleansed by Fire (6:14)
  30. No More Mr. Nice Guy [Live] (3:08)
  31. Billion Dollar Babies [Live] (3:37)
  32. School's Out [Live] (3:48)
avatar van Metalhead99
Achja, ik vind meestal verzamelaars nogal nutteloze releases, maar uiteraard blijft de muziek goed klinken. Misschien is dit een leuke aanschaf voor mensen die nog nooit naar Alice Cooper geluisterd hebben.

avatar van Wyverex
Is de zoveelste verzamelaar van enkel het Sony materiaal. Dat melken ze echt uit, die mannen! Dus eigenlijk niet veel waard hier.. Behalve dat je praktisch de drie albums (= Trash, Hey Stoopid en The Last Temptation) op één hebt staan met enkele live-tracks.

Dit is misschien wel een leuke instap, maar geen veelzijdige. Voor diegene die met Alice Cooper wil beginnen kun je beter deze aanschaffen: The Definitive Alice Cooper of The Life and Crimes of... . Deze laatste is wel een boxset, en is dus wat duurder.

avatar van Gert P
1,0
Dit wordt hem ook niet.
Jammer zoveelste verzamelaar van hem maar gen 1 die ik aanschaf.
Platenmaatschappijen willen denk ik ook niet dat je het koopt.
Live nummers van de beste songs, Halo of flies!! killer, dead bodies ach teveel om op te noemen.

Father McKenzie
Een zooitje. Zijn echt steengoede nummers zoals Hello Hurray, Elected, No More Mr; Nice Guy, die ontbreken dan nog ook.
En ik vond hem enkel in die beginperiode goed. Zèlfs zijn "comeback" single van destijds "How You Gonna See Me Now", toen ie uit een alcoholkliniek kwam of zo, ontbreekt.
Lààt dit onding maar links liggen.
Iemand zei het hier al, ik herhaal het graag; deze moet je hebben, ben je gelijk ook klaar met wat je van deze man echt moet in huis hebben;

Alice Cooper - The Definitive Alice Cooper (2001)

avatar van ricardo
Met deze stond ik vanmiddag nog in mijn handen, maar zag tot mijn schrik dat zelfs Halo of Flies er zelfs op ontbrak, daarom direct maar weer terug gezet.

Een verzamelaar van Alice Cooper waar nota bene zijn beste nummer op ontbreekt dat kan natuurlijk niet.

Zal wel te maken hebben met rechten en zal wel zo'n budget release zijn geweest, zoals ze er ook veel gemaakt hebben van Jimi Hendrix.