Bert Heerink - Better Yet... (2009)

1 stem

Label: AOR Heaven

1. Panic Attack (3:19)
  2. April (4:58)
  3. Whose Side Are You On (4:51)
  4. Falling Down (3:18)
  5. Love Is Like Heaven (4:07)
  6. All Fired Up (3:10)
  7. Can't Make Me (5:39)
  8. Restless Heart (4:15)
  9. Precious (4:24)
  10. Significance (3:46)
  11. Ain't No Pleasing You (4:25)
avatar van The_CrY
Vrij slecht album. Ik kende Bert Heerink van zijn Kayak-avonturen, en van hem verwachtte ik geen rock album met cliché thema's in de stijl van de jaren 80 glam rock. Qua stem is hij zeer goed bezig, maar de muziek bevat te weinig inhoud en de nummers zijn keer op keer maar weer klaagzangen over dingen die mis gaan in de liefde, vergezeld van een pakkend glam rock thema. Ik ben teleurgesteld.

De single Panic Attack is overigens wel goed, en door deze was ik ook overgehaald het album aan te schaffen.

avatar van BlauweVla
"Panic Attack" is een typisch Russ Ballard nummer!
Die jaren '80 stijl van deze CD slaat op z'n tijd met Vandenberg denk ik, veel mensen vonden het maar wat jammer dat Heerink de Nederlandstalige pop kant op was gegaan, met z'n "Stof in de Wind"...
Ik had liever een hele van CD van Heerink gehad in de stijl van Russ Ballard's "Book of Love".