Valerius - Valerius (2010)

Label: Universal

10. Show Is Done
  11. Sunday
  12. Incomplete
avatar van SiriusBart
Erg leuke CD van Nederlandse bodem. Bepaalde nummers, zoals Green Light en Wait A Minute, komen live nog beter uit. Een aanradertje en een band om naar uit te kijken!

O, en wat is die talkbox toch heerlijk fout!

Cye
Erg lekkere plaat. Muziek en zang zijn erg goed en het luistert gewoon lekker weg. Heerlijke plaat!

avatar van T.O.
She's Doesn't Know vond ik wel een leuk plaatje

avatar van NewYorkCityLight
Ik niet. Vind het erg slecht geproduceerd, het komt heel leeg over.

Heel luchtig en zomers. Serious talent bij 3FM geweest en dat maken ze wel waar op deze CD. She Doesn't Know, Green Light, Whenever leuke frisse nummers. Gelukkig staat er ook iets op als You say when, want anders werd het wel veel van hetzelfde.
Dus: veel potentie, live zien deze band zijn ze erg goed, slechte (matige) productie ben ik het wel mee eens

avatar van RestLove
Vind de hele cd achter elkaar luisteren toch nogal eentonig. Op de shuffle-afspeellijst doen deze nummers het wel goed, vooral met het lentezonnetje op je bol. Op sommige nummers (met name Show is Done) vind ik de productie een beetje matig. Al met al geen hoogvlieger, een echte seizoensplaat met nummers die makkelijk wegluisteren met een hoog pop-funkgehalte. Ach, het is lente, wat wil je ? Nou okay, een biertje is ook niet slecht

Cye
Nee je moet niet het hele album achter elkaar luisteren, maar tussen allemaal verschillende nummers door is het echt heerlijk! Als Green Light dan weer voorbij komt, moet je gewoon meebewegen op de heerlijke beats! Geen divers album, maar gewoon lekker voor tussendoor.