Danny Boy - It's About Time (2010)

R&B

13. Steppin'
  14. Mama Used to Say
  15. Come When I Call [Remix]
avatar van Kill_illuminati
Volgens mij is dit Danny's album dat nooit het licht heeft gezien op Death Row terug in 96. Edit: Danny Boy heeft meerdere van dat zulk albums die nooit het licht hebben gezien. Het gaat hier in ieder geval om recordings in de periode '94 tot '99. De single Slip N Slide staat er zo te zien niet op.

ik ben toch benieuwd naar deze release
Producties door DJ Quik & Devante

avatar van KILLERBEE99
Niet helemaal mijn style maar wilde deze gewoon horen omdat het een Deat Row release is

Blow Your Mind Away, So in Love en Steppin' vind ik wel grappig. De rest niet echt.

Zoals ook mijn cijfer aangeeft....ik ben er niet weg van, maar echt slecht is het ook weer niet,
Vind het soms te glad klinken, maar vooral veel van hetzelfde.
jammer.........