Ride - Live Light (1995)

Label: Mutiny

1. Seagull (6:40)
  2. Magical Spring (4:39)
  3. From Time to Time (4:33)
  4. Chelsea Girl (3:04)
  5. Birdman (6:14)
  6. Only Now (4:38)
  7. Leave Them All Behind (8:34)
  8. Let's Get Lost (4:04)
  9. Close My Eyes (6:21)
  10. End of the Universe (7:25)
fastpulseboy
geinig plaatje. Ik heb deze op 2LP met 2 bonus tracks...het blijft however een semi bootleg. de nummers hebben niet meer de kracht van eerdere optredens maar worden een beetje in de "nieuwe stijl" uitgevoerd. het publiek klinkt alsof je de stofzuiger aanzet....klote dus

Ik heb een ander live album van Ride, Live-Reading Festival '92. Vreemd dat dit hier nog niet staat. Kwam in dezelfde serie uit als Firing Blanks (unreleased Ride recordings) en OX4 (best of).
Dat vind ik een geweldige live plaat.

Schnee
rube schreef:
Dat vind ik een geweldige live plaat.

Hmm, die vind ik ook niet heel goed helaas, het beste is Brixton '92. een officiele video, en laatst op dvd uitgebracht bij de 20th anniversary uitgave van Going Blank Again. De audio daarvan is gigantisch. Ook wel op internet te vinden.