Solomon Burke - Nothing's Impossible (2010)

Soul
Label: E1

1. Oh What a Feeling (3:55)
  2. Everything About You (3:38)
  3. Dreams (6:15)
  4. Nothing's Impossible (3:17)
  5. It Must Be Love (5:02)
  6. You Needed Me (3:45)
  7. Say You Love Me Too (3:23)
  8. You're Not Alone (4:03)
  9. New Company (3:11)
  10. When You're Not Here (4:28)
  11. The Error of My Ways (5:08)
  12. I'm Leavin' (3:32)
avatar van thelion
En weer nieuw werk van de hoge priester of Soul.
Ben zeer benieuwd waar hij nu weer mee aan komt en of het van het zelfde nivo is als zijn vorige albums sinds zijn comeback.

MentalTheo58
Nog ff wachten, komt pas op 11 juni uit.

avatar van bertus99
Ik denk dat dit het laatste album is dat tijdens Burke's leven is verschenen. De opnamen hebben wel even op de plank gelegen, dus de opnamen met De Dijk voor Hold on Tight zijn waarschijnlijk van later datum.
Hoe dan ook, dit is Solomon Burke de soulzanger. Eerdere albums sinds zijn comeback waren wat meer op blues en country geörienteerd. Hold on Tight ook meer pop. Maar het ene is niet beter of slechter dan het andere. Alles wat the reverend zingt verheft hij tot het unieke Burke niveau met zijn emotionele doorleefde stem. Prachtig dus weer!

avatar van spinout
Vreemd als E1 het label is, dat een RCA microfoon zo prominent op de cover staat. Weer een mooie plaat van Burke. Dit is trouwens het laatste door Willie Mitchell geproduceerd album.