Desire - II (2009)

Canada
Dance
Label: Italians Do It Better

1. Montre Moi Ton Visage (2:35)
  2. Miroir Miroir (5:18)
  3. Don't Call (4:35)
  4. Dans Mes Reves (5:23)
  5. Under Your Spell (4:56)
  6. Colorless Sky (3:56)
  7. If I Can't Hold You (7:18)
  8. Part II (7:10)
Ik heb gisteren de film Drive gezien met daarin Ryan Gosling. Het nummer Under Your Spell als soundtrack viel me meteen op en ik was meteen verliefd. Een geweldige soundtrack. Ik ben benieuwd naar de rest van het album.

avatar van wibro
Zonder het overbekende "Under Your Spell" uit de film Drive zou ik dit album denk ik nooit beluisterd hebben, laat staan dat ik van Desire ooit gehoord zou hebben. Toch wel nieuwsgierig naar de rest van dit debuut van Desire heb ik dit album nu voor de tweede keer beluisterd. Deze nogal Frans aandoende muziek klinkt zeker niet slecht, maar het is toch wel "Under Your Spell" dat dit album boven het gemiddelde uittilt.

avatar van hawkins
Ik hád de LP, maar die heb ik zo'n 20 maanden geleden verkocht voor een tientje, wordt nu voor veertig euro verhandeld, alleen maar vanwege één liedje op een score...

avatar van Man of Sorrows
Niet enkel vanwege één liedje op een score, je vergeet er fijntjes bij te vermelden dat dit wellicht de meest sensuele hoes in jouw cd/LP collectie is/was.
Voorts vind ik hem over de hele linie geslaagd, met vanzelfsprekend de Drive classic als hoogtepunt.