War of Ages - Eternal (2010)

geen stemmen

Label: Facedown

1. Collapse (4:04)
  2. Desire (2:54)

met Tim Lambesis

3. Failure (4:30)
  4. My Resting Place (3:04)
  5. Eternal (3:29)

met Sonny Sandoval

6. Indecision (3:33)
  7. Lack of Clarity (3:48)

met Josh Gilbert

8. The Fallen (3:38)
  9. Your Betrayal (2:56)
  10. Instrumental (3:48)
bennerd
Ik had het niet gedacht, maar Sonny Sandoval (zanger van P.O.D.) voegt echt wat toe aan Eternal.

bennerd
War of Ages is het schoolvoorbeeld van de vele subtoppers in het overvolle metalcore-genre. De band doet alles netjes volgens het boekje: een volle productie, een muur van metalen gitaarriffs, af en toe een heel lompe breakdown, veel gebrul en nette, cleane refreinen. War of Ages is er zeer goed in. Gelukkig bevat Eternal wel het heerlijke titelnummer, dat vooral door de combinatie met P.O.D.'s Sonny Sandoval een blijvende indruk maakt. Slecht kan War of Ages niet genoemd worden, maar helaas zijn er te veel bands die soortgelijke muziek gemaakt hebben. De die hards kan ik dit echter wel warm aanbevelen.