Dark Dark Dark - Bright Bright Bright (2010)

Pop / Folk

4. Make Time
  5. Flood
  6. Wild Goose Chase
avatar van muziekobsessie
leuk om de zoekmachine op folk 2010 te zetten en dan bij elke plaat waar de hoes je aanspreekt even myspace op te zetten. En hop een superontdekking is gedaan. prachtig vloeiende piano, hemels koortjes en chello erbij. zangeresje, donker is wat eerste bij me opkomt bij bright bright bright.,ha ha!! en ik ben verkocht. Tis trouwens hun nog uit tekomen nieuwe album in oktober waarvan al 1 prachtig nummer te horen is op myspace dat my triggerde

avatar van Arrie
Ik ben erg benieuwd naar hun nieuwe album. Vind dit een fijn EP'tje, ik zag dat je ook al bij hun debuut was beland. Ook erg sterk. Enige mindere aan Dark Dark Dark is de bandnaam.

(verwijderd)
Het nieuwe album is nu ook te vinden op internet.. ik wordt er erg blij van alleen geen tijd om het nu toe te voegen

avatar van Arrie
Oeh ben benieuwd!

avatar van muziekobsessie
(verwijderd) schreef:

shure??? ken wel zo'n beetje alle manieren maar kon dezr toch echt nog niet vinden. 5 okt komt tie pas uit