Travoltas - Teenbeat (2000)

Pop / Punk
Label: CNR

1. Pray for Sun (3:45)
  2. You Got What I Need (3:57)
  3. Do the Gal-I-Gator (2:47)
  4. One-Der One-Der (2:58)
  5. Pacific Coast Highway (4:13)
  6. Return of Randy (2:46)
  7. Get Outta My Car (And Into My Dreams) (3:11)
  8. Cherry from the Valley (3:35)
  9. Alright (2:52)
  10. Under the Stars (6:18)
avatar van Ludo
Beach Boys punk van internationaal niveau. Foutloze plaat.

avatar van Marty McFly
Als je van deze plaat niet vrolijk wordt, maak dan z.s.m. een afspraak bij de huisarts! 10 krakers en om maar eens een cliché uit de kast te halen: "on-Nederlands goed"...

avatar van Bert Wasbeer
Goede plaat, maar (als dan toch enig commentaar gegeven moet worden) waarschijnlijk zó cliché-amerikaans (high schools. sun, fun, beach, surf, caddilacs, etc) dat de meeste hollanders er niets van begrepen

avatar van Shelter
pray for sun, you got what i need, alright en under the stars...ja dat zijn de favorieten en de rest is leuk...3,5* of 4. Vooralsnog 4, maar weet niet of het echt houdbaar is.

avatar van beachlicious
Jeugdhelden!!

avatar van spinout
Als het over deze band gaat, wordt vaak vermeld dat ze uit Tilburg komen, maar volgens Wikipedia zijn ze opgericht in Dongen, maar geboorteplaats, waar ik ze in De Heren Van Dongen nog heb zien optreden. Ik was er niet bijster van onder de indruk. Maar ik hou dan ook niet van de muziek van de Beach Boys, wat toch wel een groot element van de muziek van de Travoltas uitmaakt.