Eternia & MoSS - At Last (2010)

Label: Fat Beats

1. 32 Bars (2:00)
  2. Any Man (3:33)
  3. At Last (3:16)

met Termanology en Reef the Lost Cauze

4. The BBQ (3:09)

met Rah Digga en Lady of Rage

5. Catch Me (2:59)
  6. Day in the Life (4:21)

met Tona en Maestro Fresh Wes

7. Dear Mr. Bacardi (4:11)
  8. Goodbye (3:31)

met Jessica Kaya

14. To the Future (2:01)
  15. To the Past (0:43)
avatar van Rene1979
Deze vrouw klinkt goed. Kende haar al van het Kenn Starr album en nog wat feats.

Edit

Heb dit album nu een paar keer geluisterd. Moss is een hele goede producer. Had liever gehad dat hij de beats voor iemand als Reef had gebruikt die past hier beter op. Maar Eternia staat zeler haar mannnetje. Goede Femcee. Ik ga voor een 3.5.

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Ik vind Eternia echt een vreselijke cliché femcee, lage stem incluis. Ze kan mij dan ook niet boeien op At Last, net als de eentonige producties van MoSS. Hij geeft het album een vervelend monotoon geluid mee en komt slechts zelden met een beat op de proppen die wel de moeite waard is. Wat dat betreft heeft dit duo elkaar wel gevonden: wat een prutsers.

avatar van Rene1979
Hahah we liggen wel erg uit elkaar. Ik vind de beats wel goed jij niet. Ik vind Eternia wel aardig jij een prutser... Maar goed je moet er wel een beetje vam houden idd.

avatar van Elohim
Ik vind dit nou niet erg interessant. Beats zijn leuk, maar neit speciaal. Eternia is op zich speciaal, maar komt idioot erg geforceerd over.

2,5* geen voldoende