Can - Zhengzheng Rikang (2006)

West-Duitsland

7. Outside My Door
  8. Pnoom (H) 2
  9. Greyhounds Greyhound
LocoHermano
Het onofficiële debuut van Heimat's finest. Incl. compleet van de schaal van richter frontkerel Mooney (die ik persoonlijk prefereer boven drs. Suzuki). De hoes vermeldt dat het live is opgenomen in Schloß Nörvenich. Staat in ieder geval bol van de alternative takes en een aantal tracks die mij niet bekend zijn. Adepten van Monster Movie en Delay moeten dit hebben. Weltklasse jungs, wie aus dem krautrock bilderbuch!

avatar van Paap_Floyd
Deze heb ik op vinyl. Geluidskwaliteit vind ik een beetje te brak. Geef mij toch maar afgeronde versies zoals te horen op Delay 1968 (2, 3, 8, 9 (=Uphill geloof ik)), Monster Movie (1,7) of Soundtracks (6). Toch wel een aangename release hoor.

Overigens: als datum pakken we neem ik aan de releasedatum van de plaat=2006? Anders kunnen we bijvoorbeeld Delay 1968 ook wel 1968 meegeven... + 1001 andere voorbeelden...