Ramin Djawadi - Clash of the Titans (2010)

Duitsland
Score
Label: WaterTower

1. Neil Davidge, Tina Dico & Ramin Djawadi - The Storm That Brought Me to You (4:50)
  2. There Is a God in You (1:38)
  3. Perseus (6:33)
  4. You Can't Hide from Hades (3:30)
  5. Medusa (4:07)
  6. Scorpiox (3:23)
  7. Argos (1:53)
  8. You Fall, You Die (1:14)
  9. Written in the Stars (2:54)
  10. Pegasus (2:22)
  11. Bring Everything (But the Owl) (1:47)
  12. Killed by a God (1:50)
  13. Djinn (1:56)
  14. Eyes Down (4:19)
  15. You Were Saved for a Reason (1:20)
  16. Redemption Through Blood (2:14)
  17. I Have Everything I Need (3:15)
  18. King Acrisius (2:27)
  19. It's Expensive Where You Are Going (2:50)
  20. Neil Davidge - Be My Weapon (10:09)
  21. The Best of Both (1:29)
  22. Release the Kraken (6:03)
  23. It's Almost Human of You (3:15)
Veel te gewoon album. Standaard actie nummers. Er was niet echt een nummer dat er bovenuit stak. Ik herken ook niet direct nog een uit de film.

neo (crew)
Eeuwig zonde dat de score van Craig Armstrong werd afgewezen. Wat additionele muziek ban Neil Davidge is wel behouden voor de film.

avatar van SpaceyKing99
Volgens mij is er van deze 'n ander album, waarin Worthington ook 'n nummer zingt.

busta_x
Er zit wel wat in, de film vond ik flut, de muziek viel mij wel op tijdens de film, mooi op momenten, maar erg standaard en on-origineel.
Vervolgens de hele soundtrack beluisterd en best aardig, percussie en gebruik van koor is leuk gedaan, a la Hans Zimmer, natuurlijk komt het lang niet in de buurt maar Djawadi deed zijn best.

Aardig, maar score is te braaf en klinkt te bekend, twaalf in een dozijn.