Hungry Ghosts - Hungry Ghosts (1999)

Australiƫ
Rock / Avant-Garde
Label: Reliant

1. Man Who Refused to Kill (4:35)
  2. A Joke's a Joke (5:42)
  3. Waltz (3:30)
  4. Nowness (4:56)
  5. Hannah (5:06)
  6. Plaster of Paris (4:04)
  7. Peak (5:51)
  8. Snake(Swallowing a Flower) (4:36)
  9. Desert (5:14)
  10. Blood (9:11)
  11. Relief (2:58)
avatar van Lin
Lin
Heb net de recensies bij hun volgende album gelezen en zag dat er bij dit album nog niets geschreven stond... kan me wel vinden in de beschrijvingen die bij Alone,alone staan, hoewel ik dat album niet eens ken...

donkerheid, spookhuis, spaghettiwestern, klopt allemaal...voornamelijk heel erg veel sfeer, rare geluidjes overgoten met een zwaarmoedig sausje, heerlijk dus

Voor mij tot nu toe de uitschieters: Man who refused to kill, A Joke's a joke (het snerpende, intens treurige geluid wat daarin voorkomt, heerlijk! En tja, Linnie is een sucker voor strijkers dus dat is helemaal goed hier!) en Hannah... maar moet erbij zeggen dat ik de rest al lange tijd niet heb gehoord, dus dat kan veranderen, hij staat nu in ieder geval loeihard op!