Channel Zero - Live at the Ancienne Belgique (2010)

Belgiƫ
Label: Roadrunner

1. Intro (1:37)
  2. Black Fuel (5:35)
  3. Heroin (3:57)
  4. Bad to the Bone (2:36)
  5. Mastermind (4:43)
  6. Why (2:17)
  7. Self Control (5:44)
  8. Unsafe (3:58)
  9. Dashboard Devils (3:08)
  10. Call on Me (7:21)
  11. No Light (6:55)
  12. Succeed Or Bleed, Inspiration to Violence, Chrome Dome (8:20)
  13. Help (4:01)
  14. Fool's Parade (5:06)
  15. Lonely (4:09)
  16. Suck My Energy (5:36)
avatar van Sanderkeuh
Show is 24 januari opgenomen.
Op de DVD staan er meer songs dan op CD. (Setlist hier is die van op CD)

PriestMaiden
Channel Zero is een prima live-band. Ik heb ze gezien op Graspop en ze waren één van de hoogtepunten van de dag. Een pluspunt is dat hierop Succeed Or Bleed, Inspiration to Violence, Chrome Dome en No Hope worden gespeeld, nummers van de eerste 2 albums , wat op hun vorig live-album ontbrak.

avatar van wimmeken
De intensiteit van het optreden komt enorm goed over op cd. Ik heb nog maar weinig live cd's gehoord die dit ook zo goed konden! Geweldig album van een van de beste Belgische metalbands!

Ik was erbij op 23 januari. ze zijn destijds aan mij voorbij gegaan (ik was nog jong) maar nu heb ik het ingehaald en ben ik fan. de cd geeft het concert goed mee. hard, intens, en in your face. Xavier Carion kon door gehoorproblemen niet meedoen en via via werd Mikey Doling aangesteld als nieuwe gitarist. (ter informatie : hij heeft een paar jaar nog bij Soulfly gespeeld)
Qua stijl past hij er best bij. Marcel Coenen was gastgitarist bij de concerten tijdens de nummers van de eerste twee albums. hoedanook : ik heb een fantastische avond gehad. deze live is best de moeite