Le Le - Le Classics (2010)

Dance / Pop
Label: Gomma

1. Number 1 Girl (4:01)
  2. Disco Monster (4:13)
  3. Skinny Jeans (4:20)
  4. International Pants (4:39)
  5. Sachen (4:25)
  6. Captive de Ton Chiffre (3:53)
  7. Jean Pierre le Douche (2:56)
  8. Ich Clack Dich (4:13)
  9. Breakfast (5:40)
  10. Douchebag Status (3:39)
Het lijkt een verzamelaar, maar het is een regulier album uitgebracht voor de Duitse markt.

avatar van Rhythm & Poetry
Dan is het toch nog altijd een verzamelaar, of zijn alle nummers in een nieuw jasje gestoken? Het lijkt me hoe dan ook een verzameling van hun tracks, speciaal voor de Duitsers op een album gezet.

Of is het zo dat alleen de titels overeenkomen, maar de inhoud anders is?

De site van het label noemt het een album...

Je kan het eventueel vergelijken met de US-albums van de Beatles, ook al zo'n legendarische band.

avatar van Rhythm & Poetry
Hmm... zegt me zo niks herman die 'beatles'. Maar Le Le is alles behalve klassiek. En deze verzameling aan bekende tracks bestaat wat mij betreft uit niets meer dan een melig zootje.

Ach jah leuk plaatje met natuurlijk allemaal al bekende nummers (dus stemmen lijkt me een beetje zinloos). Maar het is geloof ik wel de eerste keer dat skinny jeans officieel is uitgebracht op cd, toch?

avatar van Apieknar
Verzameling van hun beter nummers zo te zien. Ik ken ze allemaal al. Had hier liever nog wat nieuwe (bonus)tracks op gezien.