André Hazes - Zoals U Wenst Mevrouw (1984)

Label: EMI

1. Zoals U Wenst Mevrouw (4:09)
  2. Het Leven Heeft Weer Zin (2:52)

3. Dromen (3:18)

met Carry Tefsen

4. Duet Uit de Parelvissers (3:11)

met Marco Bakker

5. Carry Tefsen - Blijf bij Mij (3:27)
  6. Eenzame Kinderen (3:13)

met Carry Tefsen

7. With These Hands (2:45)
  8. De Hoge C (3:20)

met Simone Kleinsma

9. Ik Hou van Jou (4:10)
  10. Carry Tefsen - Jij Bent Het (4:03)
  11. Een Luimer die Niet Is Te Pakken (3:39)

met Piet Römer

12. Laat Mij bij Haar (3:19)
avatar van B.Robertson
De soundtrack van de comedyserie. Na acht afleveringen kon Hazes het niet langer combineren met zijn andere werkzaamheden. Qua verkoop was de soundtrack één van zijn minst verkochte platen.
Twee nummers zijn solo gezongen door Carry Tefsen en ze verzorgt drie duetten met André. In Duet uit de parelvissers waagt Hazes zich samen met Marco Bakker aan de opera. De hoge C is een duet met Simone Kleinsma en een cover van To all the girls I've loved before.
Hazes heeft zelf drie solonummers. Het redelijke With these hands en Ik hou van jou als cover van Hello. Afsluiter Laat mij bij haar werd door hem zelf geschreven en is een leuke song.
Van de overige nummers is het instrumentale Zoals u wenst mevrouw nog één van de beste tracks. Piet Römer zingt nog een duet op nr.11