Travie McCoy - Lazarus (2010)

Hip-Hop / Pop

6. Akidagain
  7. We'll Be Alright
  8. The Manual

met T-Pain en Young Cash

9. After Midnight (It'll Burn)
  10. Don't Pretend

met Colin Munroe

avatar van chansadres
Billionaire word ook in Nederland een hitsingle. 3FM mag hem gaan draaien...

avatar van Motivation
Ben erg benieuwd naar dit album, wat ik er tot nu toe van heb gehoord klinkt best goed. Billionaire vind ik een heerlijk nummer, dat geldt hetzelfde voor Need You. Persoonlijk vind ik de samenwerking met o.a. T-Pain minder, ik hou totaal niet van zijn muziek, dat vervormde stemmetje dat een beetje op een beat piept, geef mij maar gewoon de oude vertrouwde Gym Class Heroes tune.

avatar van Motivation
Album is gelekt, staan goede nummers op, ik blijf nog steeds bij mijn vorige bericht, T-Pain sucks, maar de rest klinkt erg goed.

avatar van GijsV
Te weinig hiphop, te veel pop voor mij. Billionaire is mijn favoriete nummer, heel relaxte track.

Wat een inhoudsloos nummer, dat Billionaire. Dat je het voor het geld doet, oké, maar om dat nou zo weinig subtiel in je nummer te verwerken?

De Schaafkaas
Wat heb ik een hekel aan die Bruno Mars zeg. Weet eigenlijk niet waarom...maar hoe meer ik van hem hoor/zie, hoe meer hij me gaat tegenstaan.

Rene1979
Ik vind Travis, in GCH het opzich altijd wel goed doen. Allemaal wat te poppy voor mijn smaak maar geen verkeerde rapper. Ga t dus luisteren al verwacht ik niets

Edit:

Wat is dit een slechte plaat.... Billionaire is het beste wat de plaat te bieden heeft IMO

avatar van Silky & Smooth
Had hier veel en veel meer van verwacht. Travis McCoy is toch wel een van mijn favoriete rappers. Het is een fijne rapper om naar te luisteren vanwege zijn stem en zijn teksten. Plak daar de rest van Gym Class Heroes bij en je hebt sowieso een leuk album. Helaas vallen die nou net weg en staat Travie er bijna alleen voor. Ik was best wel blij toen ik zag dat hij een album uitbracht, maar het is eigenlijk een mislukking geworden. De rapnummers zijn nog af en toe te pruimen vanwege de rapkunsten van Travie, maar als het overgaat naar rock zet ik het toch snel af. Snel maar weer zijn vriendjes erbij roepen en een nieuw GCH-album maken!
Billionaire is inderdaad verreweg het mooiste nummer!

avatar van Stapler
De Schaafkaas schreef:

Je bent niet de enige .

avatar van TheFunkyM
Ik heb een hekel aan billionair, jezus wat wordt dat nummer kapot gedraaid zeg. Werk 1 avond in de week in de fitness. Dit nummer komt dan wel 5 a 6 keer voorbij, helaas.

Deze style bevalt me van de cd sowieso niet echt, ik vind Travis een chille dude, hoe hij overkomt, was ook best benieuwd, maar dit album is het helaas voor mij niet.

Akidagain is dan wel mijn favoriet op dit album.

avatar van MAS
MAS
Ik vind Billionair wel een lekker nummer om te horen tijdens het werk. Het album ga ik denk ik maar niet checken zal wel weer een teleurstelling worden net zoals bij B.O.B.

avatar van lowieke
Pffff supergrass samplen en verder bijna niks veranderen/toevoegen. Lazy money.

avatar van Arrie
Zet ik deze ochtend m'n tv aan op MTV, zoals ik elke zaterdagochtend ,voordat ik naar m'n werk ga, doe. En wat is het eerste wat ik hoor? Het refrein van Alright van Supergrass! Maar... wat ik ook meteen hoor is dat dit niet Supergrass is. Blijkt deze Travie McCoy te zijn, die gewoon simpelweg het refrein letterlijk overneemt. Heeft hij sowieso een handje van, denk aan Cupid's Chokehold van de Gym Class Heroes. Wat een creatieve armoede, zeg! (of gewoon makkelijk scoren?)
Ik vond Billionaire al niks, maar ik heb het nu wel gehad met deze gast...

Gelukkig kwam daarna trouwens Born Slippy langs.

avatar van catdog
Het is mij een raadsel dat je een gedrocht als 'We'll Be Alright' op single uitbrengt (zelfs op het album zet) als je als opener een fantastisch nummer met Cee-Lo hebt. Waarom wordt daar dan weer niets meegedaan?

Wat slowchat verwijderd.

avatar van KILLERBEE99
1,0
Een 1 voor Billionaire en Akidagain

avatar van Lexicon Devil
0,5
Helemaal stoer onder de tattoos en dan van die lieve puberpopplaatjes maken...... Trekpop van een marketing/platenbureau.

avatar van Lexicon Devil
0,5
TheFunkyM schreef:

Akidagain is dan wel mijn favoriet op dit album.

Dat je die single 10 keer per dag hoort komt door die pluggers die radiostations kontebonken voor hun geld.