Walter Trout - Common Ground (2010)

Blues / Rock
Label: Megaforce

1. May Be a Fool (4:46)
  2. Open Book (4:43)
  3. Her Other Man (6:33)
  4. Common Ground (6:20)
  5. Danger Zone (4:11)
  6. Hudson Had Help (3:17)
  7. Loaded Gun (5:46)
  8. Song for My Guitar (5:13)
  9. Eyes of a Child (5:11)
  10. No Regrets (6:21)
  11. Wrapped Up in the Blues (4:47)
  12. Excess Baggage (5:54)
avatar van BenZet
Niet slecht. Maar een herhaling van de eerdere cd's. Oftewel totaal niet vernieuwend. Het is niet slecht hoor, integendeel. Maar voegt aan mijn verzameling Trout niets toe

avatar van Rogyros
Ben het wel eens met BenZet. Nu vind ik het niet erg als het niet vernieuwend is, maar het is toch ook wel eens echt clichématig. Af en toe vind ik het zelfs wat saai voor Trouts doen. Het is op bepaalde momenten echt te gelikt. Af en toe zelfs Why can't we live in peace with each other - achtige lyrics.

Ik draai het album dan ook nooit.

avatar van Brutus
De eerste 4 nummers belooft wat voor de rest van het album. Daarna alleen nog een oppepper met het lekkere vette nummer Loaded Gun. De rest vind ik matig tot zwak.