AnnaGrace - Ready to Dare (2010)

Belgiƫ
Dance
Label: HITT (I)

1. Ready to Dare (1:46)
  2. Let the Feelings Go (3:41)
  3. Celebration (3:20)
  4. Don't Let Go (4:04)
  5. You Do Want Me (4:05)
  6. Should Have Known Better (5:22)
  7. Love Keeps Calling (3:32)
  8. To Be Loved (5:27)
  9. No More (3:34)
  10. Beat of My Heart (3:36)
  11. Paradise (4:06)
  12. You Make Me Feel (3:07)
avatar van Azzurro
Zeer teleurgesteld door dit album... Van de 12 nummers staan er 4 zalige nummers op, waaronder de 2 singles You make me feel en Let the feelings go, daarnaast zijn ook Beat of my heart en Paradise zalige nummers, de rest ligt heel erg onder het verwachte niveau.
Geef mij maar de goeie ouwe Ian Van Dahl tijd...

avatar van NewYorkCityLight
Wat ziet ze er oud uit op de hoes.

Celebration en Let the Feelings Go vind ik wel leuk. Ben beniewd, maar niet echt een aanrader met dat lage gemiddelde..

avatar van Waste Management
Let the Feelings Go, Love Keeps Calling en Celebration zijn fantastische dancetracks

avatar van Thorgal
vergeet ook even Don't let go niet. Wat mij betreft het beste nummer. couplet is middelmatig, maar refrein is huge, vooral als je onder invloed bent heb ik gemerkt!

avatar van Jonas169
Don't Let Go is de nieuwe single!!
Prachtige keuze als afsluiter voor dit album.