John Robinson & Lewis Parker - International Summers (2010)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

11. Enter the Cosmos
  12. Dangerous Love Affair
  13. Summer Ends
avatar van Rhythm & Poetry
Je zou zeggen dat als artiesten van het kaliber Lewis Parker en John Robinson samen een album maken, ze beide het beste in elkaar naar boven kunnen brengen. Niks is minder waar, bewijst het gezapige International Summers dat zowel inspiratieloze instrumentals als raps bevat. Het resultaat is een oersaai album dat slechts zelden laat zien dat beide artiesten wel degelijk kwaliteit hebben. Lewis Parker komt er nog het beste vanaf, maar ook zijn bijdrage op dit album is ver onder zijn normale niveau.

avatar van Osiris Apis
Oh jammer, leek me wel een goede samenwerking.

avatar van BZN
BZN
Ik vind dit helemaal niet verkeerd.....
tot nu toe een 3,5

avatar van JLjuju
Album vaagjes beluisterd, word sowieso nog eens opgezet.
Mede door het nummer Dues Paid, prachtige track.

avatar van Osiris Apis
Niet zo bijzonder. Ik vind John Robinson ook geen fijne stem hebben. En jammer dat Lewis Parker niet zoveel rapt.