Capone-n-Noreaga - The War Report 2: Report the War (2010)

Label: SMC

1. Pain (5:01)
  2. Bodega Stories (4:12)

met The LOX

3. Dutches Vs. Phillies Vs. Bamboo (4:50)

met Raekwon

4. My Attribute (3:55)
  5. Favor for a Favor (3:14)
  6. Hood Pride (3:51)

met Faith Evans

7. The Reserves (2:53)

met Raekwon

8. With Me (5:09)

met Nas

9. Live On, Live Long (Part 2) (3:05)
  10. The Oath (5:13)

met Busta Rhymes en Raekwon

11. Brother from Another (4:21)
  12. Thug Planet (4:22)

met Imam Thug en Musaliny

13. Scarface (2:43)
  14. The Corner (3:16)

met Avery Storm

15. Obituary (6:14)
avatar van -marco-
Is dit wat, iemand al wat gehoord?

avatar van MJ_DA_MAN

avatar van Kill_illuminati
Zelfde trucjes als Reakwon. Een volgend deel met een soort gelijke cover. In de muziek geschiedenis zijn er tientalle bands die dit deden maar die deden het dan ook gelijk na het eerste deel. Dit is meer terug grijpen op eerder behaald succes.

avatar van Stapler
MJ_DA_MAN schreef:

Vertel?

Maxmus
Vind et zelf nou niet zo'n denderend album, misschien omdat ik niet fan ben van CNN.

avatar van -marco-
Wat ik heb gehoord tot nu, vind ik allerminst slecht!

avatar van JLjuju
Pain vind ik op zich nog wel meevallen.
Ben wel benieuwd naar dit album.
The War Report was een classic.

avatar van blunt187
waarom moeten ze de titel war report nou weer op zo'n schijtplaat plakken. het is voorbij met jongens als dit. geld eveneens voor mobb deep en big noyd.

avatar van Robbie Keane
MJ_DA_MAN schreef:

avatar van gweah
Wel een paar dope tracks, maar over het algemeen vind ik dit toch vrij tenenkrommend. Eigenlijk is alles wat deze mannen ooit gemaakt hebben vrij tenenkrommend, behalve de eerste War report, dat ook een dream team van een support cast had en nog echt rauw en origineel was.