Guido - Anidea (2010)

Label: Punch Drunk

1. An Idea (3:58)
  2. Orchestral Lab (3:44)
  3. Woke Up Early (3:55)
  4. Cat in the Window (4:10)
  5. Beautiful Complication (3:56)

met Aarya

6. Mad Sax (4:17)
  7. You Do It Right (4:11)
  8. Take Me Higher (3:02)
  9. Way U Make Me Feel (4:37)

met Yolanda

10. Tango (3:58)
  11. Shades of Blue (4:44)
  12. Tantalized (7:48)
avatar van trebremmit
Luister hem nu naar aanleiding van een aantal zeer lovende recensies op internet.
Ik had dubstep verwacht maar het is meer cheesy RnB met vreselijke synthesizer geluiden. Als dit de nieuwe dubstep hype is dan sla ik over.

avatar van Lennart_M
Cheesy is het zeker, maar dat zijn er wel meer in deze scene (denk Hudson Mohawke). Toch vind ik dit album best vermakelijk en chill.

avatar van essence
Ik had ook hier en daar gelezen dat dit een nieuwe frisse aanpak van het dubstepgenre was. Que? Ook ik haak hier af. Geef me dan maar liever vettig en vuil ipv fris.

tuktak
nou ik haak zeker niet af en cheesy vind ik het ook niet. kan begrijpen als het niet underground genoeg klinkt of dat het niet hard genoeg wobbled, maar deze debuutplaat van guido is iig wel fris en vol muzikaliteit. misschien even wennen, had ik wel althans, maar daarna echt een heerlijk muzikaal tripje wat idd buiten de huidige dubstepkaders valt.