Azure Ray - Drawing Down the Moon (2010)

Label: Saddle Creek

1. Wake Up, Sleepyhead (1:43)
  2. Don’t Leave My Mind (3:43)
  3. In the Fog (3:23)
  4. Larraine (4:28)
  5. On and on Again (4:22)
  6. Make Your Heart (3:33)
  7. Silver Sorrow (4:16)
  8. Signs in the Leaves (3:00)
  9. Love and Permanence (3:53)
  10. Shouldn’t Have Loved (4:10)
  11. Dancing Ghosts (3:52)
  12. Walking in Circles (2:46)
  13. Lonely Girls (3:04)
last.fm
Een nieuwe Azure Ray!
Ik ben erg benieuwd

avatar van Gladius
wow, hebben deze dames hun krachten na zeven jaar weer herenigd? errrrrrrrrg benieuwd idd! nog niemand geen samples tegen gekomen?

In afwachting toch nog maar 'ns de andere cd's beluisteren!

Hunter
Na November E.P niks meer van ze geluisterd, ik ben heel erg benieuwd.

avatar van L_T_B
Hier is "Don't Leave My Mind" al te horen.

avatar van Gladius
nog niemand het album gehoord? Ik sta op het punt het online aan te kopen, al dan niet via hun website. Ze zijn nu aan het touren in Duitsland blijkbaar, jammer dat ze niet even langs Nederland of België passeren ...

avatar van Point Zero
Erg sterk album.

avatar van Minneapolis
Ik begreep dat de kritieken niet heel goed waren, maar ik vind dit hun beste. Het album kent iets meer variatie dan de voorgangers. Met name meer sfeervolle electronica. Maar ook de zang varieert meer waar ze voorheen toch in het fluister zingen boven hangen. Hierdoor houd ik het bij deze makkelijker een hele plaat vol. Mooi album.

avatar van Lau1986
Hmm ik vind dit niet echt een heel spannend plaatje. Het kabbelt wat voort en er wordt wat gezongen, maar echt heel sterk vind ik het niet.