D12 - The Dirty Dozen (2007)

Label: P&C UnderWorld

1. 6 Reasons (4:23)
  2. Art of War (5:32)
  3. Derelict Theme (4:42)
  4. Chance to Advance (5:14)
  5. Activity as Phuctivity (6:10)
  6. Filthy (3:17)
  7. Fuck Battlin (6:00)
  8. Cock and Squeeze (5:12)
  9. Bring Our Boys (4:40)
  10. Bad News (4:13)
avatar van KILLERBEE99
Deze CD is officeel uigebracht in 2007, maar op het internet heb je ook een bootleg met de naam "The Underground EP". Hier staan precies de zelfde nummers op.

Een ding is lastig van deze CD, er komen namelijk niet 6 maar 7 mensen op voor die in D12 zitten of er ooit in hebben gezeten. Deze nummers zijn in 1996 is opgenomen.

Op deze CD hoor je vooral: Proof, Bizarre, Kuniva, Kon Artis en Bugz.

Verder is er Eminem te horen (op 3 nummers), Eminem wordt op de achterkant aangegeven als een featuring guest, Eye-Kyu is op 1 nummer te horen en IQ is op 1 nummer te horen (de enigste gast op deze CD die nooit in D12 heeft gezeten).

Wie nu de 6de lid van D12 was in 1996 is een beetje de vraag. Eminem of Eye-Kyu.

avatar van Stapler
Toen zaten ze er allebei bij.

avatar van Robbie Keane
Op mijn versie is de opname kwaliteit belabberd, stemmen zijn soms amper hoorbaar, ligt dat aan de DL of het album?