Sonic Youth - Live in Holland 12.27.83 (1995)

Label: Sonic Death

1. World Looks Red (4:19)
  2. She's in a Bad Mood (6:18)
  3. Brother James (3:32)
  4. Kill Yr Idols (3:16)
  5. Early American (6:12)
  6. Burning Spear (3:58)
  7. Confusion Is Next (5:02)
  8. Shaking Hell (4:25)
  9. Making the Nature Scene (3:19)
  10. Inhuman (5:47)
avatar van Pantalone
Gruwelijke plaat. Dit is alles waar Sonic Youth voor staat.
Laat in de avond en veel alcohol, alles spookt door je kop.
Het pistool op de hoes staat garant voor de kille "sound".

Jammer genoeg nergens meer te vinden...

jeko
Ben ik blij dat ik een exemplaar in m'n kast heb staan! Doet toch zo,n 65 dollar op Discogs!

avatar van itchy
Leuk, dat wist ik niet. Heb hem ooit voor 2,50 gekocht bij een ramsj-zaakje. Één euro per ster

Beetje moeilijk te beoordelen deze plaat. Het optreden zelf is zeer intens. SY dronede vroeger veel meer, dan dat ze nu doen. Al gooiden ze er laatst op het No Fun Fest wel weer een volledige noise set tegenaan, heb ik gehoord.
Aan de set ligt het dus niet, allemaal erg fijn, maar de geluidskwaliteit is best wel brak. Dit heeft wel wat, lekker underground noise raggen en dronen met crap kwaliteit, maar het staat ook een zwaar hoge beoordeling in de weg waarschijnlijk.

jeko
Wel grappig dat wanneer Thurston Moore, She's in a Bad Mood aankondigt ( The next song is She's in a Bad Mood of zoiets) iemand in het publiek heel droog zegt: 'Ik ook'

De geluidskwalliteit is i.d.d. behoorlijk brak, maar eigenlijk is dit ook een officiële bootleg!

ja, met een officiele bootleg had ik dus wel soundboard of in die buurt verwacht.
Inderderdaad, dat bij She's in a bad mood bracht me ook gelijk aan het lachen

avatar van freakey
jeko schreef:

Bejje gek, kun je er 10 voor kopen: Sonic Youth - Live Venlo, Holland 12.27.83 at Discogs

Gelijk doen