Sara Bareilles - Kaleidoscope Heart (2010)

Label: Epic

1. Kaleidoscope Heart (1:02)
  2. Uncharted (3:35)
  3. Gonna Get over You (4:16)
  4. Hold My Heart (4:33)
  5. King of Anything (3:27)
  6. Say You're Sorry (3:41)
  7. The Light (4:23)
  8. Basket Case (4:12)
  9. Let the Rain (3:40)
  10. Machine Gun (4:08)
  11. Not Alone (3:42)
  12. Breathe Again (4:58)
  13. Bluebird (4:04)
  14. Carolina * (3:38)
  15. Gonna Get over You [Demo] * (3:43)
  16. Send Me the Moon * (4:58)
  17. King of Anything [Strings Version] * (3:37)
  18. Love Song [Live from Ocean Studios] *
Ben wel benieuwd, eerste single zou in ieder geval toch wel degelijke airplay moeten krijgen.

King of Anything vind ik een heel mooi nummer.

Moooi Mooi Album

Sinds dit album ben ik toch echt wel een fan van haar geworden
Nu beluister ik haar vorige albums en daar staan ook een paar toppertjes tussen
Dit album is echt heerlijk, een mooie mix van vrolijke pop en prachtige ballads....

Een uitschieter voor mij is echt "Breath again".. UITMUNTEND die kan ik wel 100 x luisteren!
Daarnaast luister ik ook heel graag naar "Hold My Heart, King of Anything (top 1e single!), Uncharted, The light,

Kaleidoscope Heart is een mooie intro ! maar ik kan het niet echt een nummer vinden, het is kort en instrumentaal maar een leuke binnenkomer !

Bluebird en Basketcase zijn ook rustige nummers, ook mooi om naar te luisteren ! al vind ik breath again en Hold my Heart sterker ! Hier komt haar stem zo mooooi uit

Machine gun & a Let the rain zijn ook nummers waar ik naar kan blijven luisteren, geen uitschieters naar mijn mening, maar nog steeds mooie sterke nummers waar sommige
artiesten iets mee kunnen.

Not Alone & going to get over you vind ik de 2 minste nummers, het zijn nog steeds leuke vrolijke nummers waar je naar zult kunnen blijven luisteren, maar dat is het ook voor mij bij
deze 2 nummer.

avatar van Emile93
unexpected_faith schreef:
Moooi Mooi Album

Sinds dit album ben ik toch echt wel een fan van haar geworden

Absoluut mee eens. In 2010 heb ik dit album gekocht na het horen van Hold My Heart. Sindsdien is dat een van mijn favoriete nummers. Ik ben behoorlijk fan van de stem van Sara. Ze heeft een zeer aangenaam, warm geluid en schrijft prachtige nummers.

Alle nummers op dit album zijn gewoon perfect. Elk nummer heeft zijn eigen boodschap en bijbehorende emotie. Sara weer dat perfect over te brengen.
Mijn favoriete nummers van dit album zijn: Say You're Sorry, Hold My Heart, Machine Gun en het prachtige The Light.
Ik ben ontzettend blij dat ik haar destijds heb 'ontdekt'! Haar nummers weten me, in welke stemming ik ook ben, telkens te raken en te steunen. Bijzonder.