Airship - Algebra (2010)

2. Never Awake (3:27)
  3. Spirit Party (3:41)
  4. Go to Sleep (2:31)
avatar van StatusQuo
Weer een bandje uit Manchester, maar Algebra vind ik toch een fijne single. Ook Kids, dat hier niet op staat, is het beluisteren waard. Op vrijdag 20 augustus staan ze op Pukkelpop. Hebben ook al met Editors getourd, geloof ik, maar veel wil dat natuurlijk niet zeggen.:)

avatar van Braam502
Heb ze gezien in het voorprogramma van de editors. Ondanks dat het het eerste voorprogramma was (2e was erg ongeïnspireerd), klonken ze erg sterk.

Mini-album klinkt erg lekker. Besteld voor 3,00 via Itunes.
Veelgelaagde indie-muziek, lekker uptempo. Kan mij altijd bekoren.
Misschien niet bijster origineel, beter goed gejat dan slecht verzonnen.

avatar van handeman
prima ep, zijn momenteel hun album aan het afmixen. goed optreden gezien in rotown en ook te zien op london calling. aanrader!!

avatar van evil23
Airship is weer zo'n fijn Engels bandje dat op de veelbelovende E.P Algebra uitblinkt in sterke pop/rock songs. Het optreden op London Calling was uitstekend, en nu is het wachten op het debuut dat in 2011 zal verschijnen. Deze band is een Grote belofte voor de indie toekomst!

avatar van handeman
Draai deze ep toch wel erg vaak afgelopen maand. Vlgs mij toch meer dan het zoveelste britse bandje. Spelen op eurosonic we zullen dan wel zien of ze "boven komen drijven". Tot die tijd kan ik niet anders zeggen :LUISTEREN!

Singles als Algebra en Kids zijn érg lekker, maar ik wacht nog steeds op de albumrelease... is tock al een tijdje aangekondigd en op Eurosonic zei de zanger tegen mij dat "die binnenkort zou komen"...

avatar van evil23
Zeh Gerto schreef:

Nog eventjes geduld Zeh Gerto in September verschijnt eindelijk de debuut cd van Airship. Getiteld Stuck In This Ocean.

avatar van handeman
single /clip Kids, mooie clip en..... spelen weer in Rotown! Zien die band!