Judas Priest - Setlist (2010)

Alternatieve titel: The Very Best Of, Live

geen stemmen

Label: Sony

1. Judas Rising (4:22)
  2. Riding on the Wind (3:28)
  3. Heading Out to the Highway (4:41)
  4. Breaking the Law (2:46)
  5. Exciter (5:43)
  6. Tyrant (4:36)
  7. Out in the Cold (6:42)
  8. Dissident Aggressor (3:03)
  9. The Green Manalishi (With the Two Pronged Crown) (3:22)
  10. Beyond the Realms of Death (7:04)
  11. Freewheel Burning (4:54)
  12. You've Got Another Thing Comin' (7:34)
avatar van Mr. Rock
Judas Priest maakt er de laatste tijd blijkbaar een sport van om zoveel mogelijk onzinnige releases op hun naam te schrijven... Na A Touch of Evil Live nog meer ellende waar niemand op zit te wachten.

avatar van Sinner
Ik denk niet dat Priest hier voor iets tussenzit. Lijkt me echt weer zo'n goedkoope truc van Sony zelf om zoveel mogelijk euro's uit de zakken van de fans te kloppen.

avatar van Metalhead99
Dit heeft inderdaad niks met Judas Priest te maken, Sony heeft een hele reeks van deze 'Setlist' cd's uitgebracht, waaronder één van Blue Öyster Cult, Quiet Riot, Kansas en zo kan ik nog wel even doorgaan.

avatar van Edwynn
Betreft het hier dan ook nummers die op eerdere live releases hebben gestaan?

avatar van Sinner
Ja. Alles is al eerder verschenen. Alleen het geluid zou wat meer opgepoetst moeten zijn - en het zou kunnen dat sommige tracks bvb van de remasters komen en daar als bonus song hebben op gestaan - maar het betreft zeker geen nieuwe of niet verschenen opnames.

avatar van Sir Spamalot
Een kijkje op de website van Judas Priest levert enkel de vermelding op dat dit een nieuwe verzamelaar is, doorklikken levert de Amazonwinkel op. Als alles al eens is verschenen, dan is dit simpelweg boerenbedrog. Een aandachtige toehoorder vermeldt op Amazon dat dit een compilatie is van Unleashed In The East, Live Vengeance '82, Priest...Live en A Touch Of Evil Live. Recyclage noem ik zoiets.

avatar van Sinner
De Judas Priest website is trouwens één van de meest belachelijke en minst informatieve die ik ken - werkelijk een waardeloos design ook. En ja - recyclage - geldklopperij - je noemt het maar - hier doe je niemand een plezier mee.