Robyn - Body Talk Pt 2 (2010)

Zweden
Pop / Dance
Label: Konichiwa

1. In My Eyes (3:56)
  2. Include Me Out (3:29)
  3. Hang with Me (4:19)
  4. Love Kills (4:27)
  5. We Dance to the Beat (4:27)
  6. Criminal Intent (3:41)
  7. U Should Know Better (4:01)

met Snoop Dogg

8. Indestructible [Acoustic Version] (4:14)
  9. Bad Gal * (4:01)

met Savage Skulls en Douster

avatar van Zwammer
Ben benieuwd! De eerste Body Talk was, op het eerste en laatste nummer na, best goed. Kiest ze hier voor een andere richting?

avatar van MusicFreak
Aan de single (Hang With Me) te horen niet.. maar wat een gave hoes!!!!

avatar van chaotic20
Vandaag dit deel gedownload en deze is nog veel beter dan deel 1 !! Wat een beats!

Misschien wel het meest flauwe dat ik ooit op deze site qua stukjes schrijven gedaan heb. Zoek de verschillen

aERodynamIC schreef:
Madonna queen of pop? Kylie princess of pop? En Robyn dan?
Misschien is zij van deze 3 misschien wel het 'meest origineel' op dit moment. Misschien wordt deze dame wel iets te veel over het hoofd gezien als we dan toch aan kronen doen.

Body Talk Pt 2 is zweterig, opzwepend, vrolijk, fun en funky.

Lekker toch?!

(maar desalniettemin oprecht gemeend)

avatar van MusicFreak
Ik vind deel 2 toch wel een stukje beter dan het eerste deel. (tenminste zo na 1x luisteren..)
Zelfs het nummer met Snoop Dogg is wel te pruimen (had ik vooraf niet verwacht)

avatar van sjorzke
wow! had niet verwacht dit zo'n goed album te vinden! Heerlijk

avatar van 1311811
1,5
Ik had niet verwacht dat dit zo'n slecht album zou zijn! Bah!

khonnor
Ik had niet verwacht dergelijke childlike reacties te zien op een forum.

OT: geweldig plaatje alweer met include me out, hang with me en dance with the beat als voorlopige highlights. een fictieve "best of body talk" zou wel eens een serieuze contender voor album of the year kunnen worden

avatar van Roytjuh
Ik heb deze nog niet geluisterd maar hij klinkt naar jullie meningen allemaal veelbelovend!

spherepeer
Net iets minder dan deel 1, maar ook zeker weer een leuk album .

Helemaal in de lijn van wat Robyn eerder heeft gedaan, maar leuker dan het vorige deel. 'In your eyes', 'Love kills' en 'U should know better' zijn voor mij de muzikale hoogtepunten. Deze versie van 'Hang with me' vind ik ook een stuk leuker dan de accoustische versie. Benieuwd hoe 'Indestructible' (een betere ballad dan 'Hang with me') op het volgende album in de uptempo versie zal klinken.

avatar van HDW92
Het album is weer lekker up-beat. In dezelfde stijl als pt. 1, alleen helaas geen Zweeds nummer op dit album. Handle me op dit album heeft een betere sound dan op het eerste album.
Ik kan niet wachten op het derde deel! Hopen dat daar weer een Zweeds nummer op staat.

avatar van Style.Girl
Minder leuk dan de eerste maar wel helemaal leuk. In My Eyes vind ik echt een leuk nummer. En is ook meteen 1 van de beste van dit hele album. Includes Me Out is dan weer een stuk minder maar ook een redelijk nummer. Hang With Me van haar eerste part maar dan niet acoustic is ook erg aangenaam al vond ik de acoustische versie toch beter.Maar toch haar 3de beste nummer van het album. Love Kills heeft dezelfde beoordeling als Includes Me Out. We Dance To The Beat is echt een domper. Vind het een verschrikkelijk nummer. En sla ik dan ook meestal over. Criminal Intent is dan weer iets beter maar zeker niet heel veel soeps. U Should Know Better is dan wel weer heel leuk en vind ik het 2 na beste nummer van het album. Indestructible vind ik dan wel een bovengemiddeld nummer, dus het 4de beste nummer gevolgd door Love Kills en daarna Includes Me Out, Criminal Intent en als laatste We Dance To The Beat.