Jamaica - No Problem (2010)

Frankrijk
Pop / Electronic
Label: V2

1. Cross the Fader (3:19)
  2. I Think I Like U 2 (2:57)
  3. Short and Entertaining (2:54)
  4. Secrets (3:21)
  5. Jericho (3:23)
  6. Gentleman (3:15)
  7. The Outsider (3:13)
  8. By the Numbers (3:23)
  9. Junior (3:24)
  10. She's Gonna (3:16)
  11. When Do You Wanna Stop Working? (3:35)
  12. I Think I Like U 2 [DVNO Emotional Remix] * (4:03)
avatar van Motdattan
I Think I Like U 2 was deze week de 3FM Megahit. Leuk nummer die blijft hangen in je hoofd.

avatar van Djarune
Ik verwacht veel van dit album! 'I Think I Like U2' en 'Short & Entertaining' zijn allebei leuke tracks. 'Cross the fader' en 'When Do You Wanna Stop Working' zijn eerder gemaakt onder de naam Poney Poney en zijn ook goed. Het album is o/a gemaakt door Xavier de Rosnay van Justice en de soundengineer van Daft Punk dus daar zal het ook niet aan liggen. Kan een zomaar grote toekomst betekenen!

avatar van Petterson
Die hele melodielijn van I Think I Like U 2 is toch compleet gejat van een ander nummer of ben ik nou gek ?

avatar van surprise
ik vind het best een goed album alleen heb ik bij een paar nummers het gevoel dat ik het ergens anders eerder heb gehoord ik kan alleen even niet komen op welke nummers ze lijken.

avatar van YoG
YoG
Geinige video bij I think like U2.. leuk nummer ook.. ik ga dit album proberen!

1,5
Petterson schreef:

Muziekje van The Power Rangers?

Sowieso wel veel jatwerk op dit album, de riff van Jericho is bij 1-op-1 gekopieerd van Velvet Underground/Lou Reed's Sweet Jane bv.

Vind het maar een vervelend album eigenlijk, het doet me een beetje aan Phoenix denken, maar dan zonder de goede liedjes. Zang spreekt me ook totaal niet aan, al doet het me wel wat aan Beck denken.

avatar van Djarune
haha zelfs de artwork zou zomaar gejat kunnen zijn van Gonzales - Gonzales Uber Alles

Toch blijf ik het prima pop voor de zomer vinden. Het heeft denk ik helaas geen lange levensduur.

Niet heel veel positieve reacties hier. Maar goed toch maar even luisteren (al is het maar omdat hij geproduceerd is door Xavier), want Short en Entertaining vind ik toch wel een leuk nummertje.

avatar van YoG
YoG
Djarune schreef:

Of wat dacht je hier van
Daft Punk - Musique Vol. 1 (2006)

Vind het album wat eentonig klinken.. het kan me niet zo blijven boeien

avatar van mk1992
Klinkt lekker, mag ook wel iets meer electronic naar mijn mening..

avatar van Laurenzo
Het is wel een vet album, maar I think i like u2 is wel van een hoger niveau dan de meeste nummers. Ik vind de kwaliteit van de nummers een beetje wisselend.

avatar van AxNUS
Ik verwachte er veel van, door Short & Entertaining en I think I like you too, maar vooral de eerste keer luisteren is erg eentonig.
Verder wel een prima album.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Waar is Bent juist te horen op "She's Gonna"?

avatar van mjvanderels
Vind het eigenlijk wel een lekker album, geen echte zwakke punten wat mij betreft. Vind het hele daft punk / phoenix achtige sfeertje goed te pruimen, en heb toch wel een beetje een zwak voor dit soort gitaarriffs in de vorm van up-tempo nummers