Kim Wilde - Come Out and Play (2010)

Label: Sony

1. King of the World (3:31)
  2. Lights Down Low (3:00)
  3. Real Life (3:54)
  4. Greatest Journey (3:48)
  5. I Want What I Want (3:06)
  6. Love Conquers All (3:58)

met Nik Kershaw

7. Hey! You! (3:12)
  8. Suicide (2:41)
  9. This Paranoia (2:48)
  10. Loving You More (4:01)
  11. Get Out (3:45)
  12. My Wish Is Your Command (3:33)
  13. Jessica (1:21)
  14. Carry Me Home * (4:03)
Nieuwe Kim, altijd fijn

avatar van Guinness1980
Ben benieuwd!

avatar van FunkStar
Album nog niet gehoord maar nummer 6, Love Conquers All is een duet met Nik Kershaw, een andere 80's held die hits scoorde met The Riddle, I Won't Let The Sun Go Down On Me en Wouldn't It Be Good.

avatar van vigil
He, we hebben een stemmer!

Rizz
Album is gelekt, dus vandaar. Van wat ik heb gehoord klinkt het ook wel leuk.

avatar van Editoor
vigil schreef:
He, we hebben een stemmer!

Dit is wel een gedurfd album van Kim Wilde. Vele songs zijn rock-pop getint met stevige gitaar. Sterke opener met King of the world en daarna de nieuwe single Lights down low. Mijn favorieten zijn: I want what I want, King of the world, Lights down low, Get out, Carry me home en Real life. Je moet wel het album enkele keren beluisterd hebben vooraleer je een goed beeld kunt vormen van het totaal vind ik. Is een beetje weinig gevariareerd, misschien omdat ik nog altijd de Kim van de jaren 80 en 90 beetje mis. Toch een goede 3.5/5.

avatar van vigil
Leuk maar zeker geen spectaculair rock album van mevrouw Wilde.

avatar van Poeha
Lights Down Low afgelopen week voor het eerst gehoord en dat maakt me dan toch nieuwsgierig.

avatar van E-Clect-Eddy
Gewoon een aardig Pop (Rock) / Synthpop album van Kim met een 'vol', wat bombastisch geluid waardoor het wat meer Rock lijkt dan het echt is. De drums veel op de voorgrond evenals de synths, gelukkig wel in de juiste verhouding gemixt t.o.v. de vocalen. Nadeel van de bombast is dat je dit album alleen op de juiste (harde) volume recht doet, zodra je het volume wat terugdraait dan klinkt het minder, of liever dan klinkt het wat raar.

Kim is nog goed bij stem en ook nog mooi op 'tape' vastgelegd in de intieme afsluiter Jessica. Er zitten ook weinig opdringerige effecten op de stem en ik kan ook geen auto-tune bespeuren, die is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering ...album is dan 7 jaar oud maar dan nog!

Betere nummers: King of the World, Lights Down Low en het te korte Jessica